Stolvoort motor customs

De inrichting van deze motorzaak kwam niet overeen met het mooie logo. Het nieuwe ontwerp past geheel bij het logo en de nieuwe indeling creërt meer ruimte voor de verkoop van motoren en dus meer omzet.

Huidige interieur motorzaak

Het logo van Stolvoort motor customs is de basis geweest voor het nieuwe ontwerp. Het logo is zwart/wit en heeft een retro achtige uitstraling. In de huidige inrichting is de vloer en de helft van de wanden blauw. Dit zorgt voor een klassieke zwembad effect. Voorts maakt het de zaak vrij donker. Hoog tijd voor een nieuwe ontwerp.

Het ontwerp

De scheidingswand is verwijderd. Hierdoor krijg je een ruimtelijker effect en meer ruimte om motoren te stallen. Motoren die nu soms in de werkplaats staan vanwege het gebrek aan ruimte. Er is een raam toegevoegd tussen de zaak en de werkplaats. Dit zorgt voor verbinding en de klanten krijgen zo een inkijk in de werkplaats, de core business van Stolvoort. De vloer heeft een licht grijze coating en de wanden voor de helft antraciet en voor de andere helft een off-white wat overeenkomt met het logo. Achter in de zaak is het logo groot te zien. Als je voor de zaak staat of binnenloopt springt dat meteen in het oog. Uniek zijn de posters met films waar motoren een belangrijke rol hebben zoals “Harley Davidson and the Marlborro man”. Achter in de zaak is een retro  zithoek, wat bijdraagt aan het huiselijk gevoel wat de eigenaar belangrijk vind. de werkplaats is opgeruimd en overzichtelijk.